2011. július 29., péntek

Játék varrógép,kreatív lánykáknak! - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Gyönyörű játék varrógép, kreatív csajoknak!
Teljesen úgy varr mint igazi varrógép rokonai, elemmel de  adapterrel is működik! adapter nincs hozzá!
De nem szükséges hozzá elem sem, csak kézzel tekerve is gyönyörűen varr!
A képen látható varrást én varrtam vele, még talpnyomója is van!
Szuper kis gép!
Sok sok tárolófiókkal, amelyek itt ott kihajthatóak a műanyag házból!
Hátul kihajtható belőle, egy patentnyomógép, /ezt nem próbáltam , mert patentok nincsenek hozzá/
1 szálas varrással var, nincs alsó cérnája, rendes varrógéptű kell bele.
Elemmel nekem nem működött/, adapterrel nem próbáltam.
De mint irtam kézzel hajtva is gyönyörűen varr!



Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Az aukció vége: 2011-07-31 22:36
. Játék varrógép,kreatív lánykáknak! - Jelenlegi ára: 2 500 Ft